Hier ook, Inbox lukt nog net, maar mails bekijken of verwijderen mooi nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:59 schreef Blokhut het volgende:
Hotmail is hier nog steeds down. Echt zwaar irritant.
Ze zijn juist gespreidquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef Zanza het volgende:
Ja hier hotmail ook down, je zou toch verwachten dat ze wat meer servers zouden hebben om storingen op te vangen, of zouden ze vanavond alleen de fokkers boycotten...
Of ligt er gewoon een dns bij je uit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:13 schreef Zanza het volgende:
Jeez icq ookal, en nog wat andere sites en services... aargh en the Box heeft ook storingen. zou er in a'dam de bliksem in wat lijntjes geslagen zijn. zucht niks anders te doen dan heel de avond fokken.
Ja zoiets zal het zijn. Het leuke is dat ik vorige week ookal omkwam in de storingen maar dan in de adsl verbinding, reactie van de provider: ja er zit er hier iemand heel erg te downloaden... sure. En dat moet ik dan weer verkopen aan onze klanten zekerquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of ligt er gewoon een dns bij je uit?
Gelukkig, dan kan ik stoppen met op de router te rossenquote:Op donderdag 10 juni 2004 03:21 schreef Megumi het volgende:
Ja bij mij ligt msn er ook uit.
Houd wel van mensen die zichzelf goed kennen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 06:33 schreef Rietvaerder het volgende:
MSN hoer
Sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2004 06:41 schreef Rietvaerder het volgende:
MSN hier bedoel ik
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef Black-Hole het volgende:
Damn it, nog steeds problemen met Hotmail![]()
Zelfs nu nog. Klerelijers, ga binnenkort maar eens overstappen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:45 schreef Blokhut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:54 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen hotmail gebruikt, ga dan naar een andere gratis provider Yahoo! bijvoorbeeld
Nog steedsquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef Black-Hole het volgende:
Damn it, nog steeds problemen met Hotmail![]()
Lol, als je geen andere account heb kun je je ook niet registreren bij fok! want die accepteert geen hotmailquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En voor iedereen die begint over een andere mailaccount, ik heb ook nog 2 andere hoor die het wel altijd doen![]()
Ik gebruik al meer dan 5 jaar mijn hotmailaccount, zowel privé als 'zakelijk'. Toen ik mijn adres registreerde was Hotmail een stuk beter en betrouwbaarder dan op dit moment. En overstappen op iets anders? Ik zou graag willen maar a) daar krijg ik mijn huidige mailtjes niet meer open en b) daar gaat heel veel tijd (en geld) in zitten, ik zal iedereen die mijn huidige mailadres heeft moeten vertellen dat ik een nieuwe heb en op 20+ websites mijn profiel moeten veranderen wat weer dingen als wachtwoordchanges met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:44 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Lol, als je geen andere account heb kun je je ook niet registreren bij fok! want die accepteert geen hotmailIk gebruik hotmail ook alleen maar voor MSN, wie niet eigenlijk
Hier eens niet...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:19 schreef DutchBlood het volgende:
MSN down?
hier gaat die perfectquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:50 schreef Gitarist het volgende:
Gitaar.net is down... (althans, bij mij)
Tja, dan ben je een dagje kwijt, maar dan heb je natuurlijk wel een veel betere email, kijk voor de grap gwoon op yahooquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar mijn hotmailaccount, zowel privé als 'zakelijk'. Toen ik mijn adres registreerde was Hotmail een stuk beter en betrouwbaarder dan op dit moment. En overstappen op iets anders? Ik zou graag willen maar a) daar krijg ik mijn huidige mailtjes niet meer open en b) daar gaat heel veel tijd (en geld) in zitten, ik zal iedereen die mijn huidige mailadres heeft moeten vertellen dat ik een nieuwe heb en op 20+ websites mijn profiel moeten veranderen wat weer dingen als wachtwoordchanges met zich meebrengt.
Zo'n vermoeden had ik al..... Hier doet ie het ook weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:18 schreef Black-Hole het volgende:
Hotmail doet het hier weer, lag overigens niet aan Hotmail maar aan HCCnet.
lijkt hier niet te lukken:quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef Rodie83 het volgende:
Kan er iemand op www.mobstar.cc komen?? Hier gebeurd er helemaal niks
Ondertusse n is picserver terug upquote:The operation timed out when attempting to contact www.mobstar.cc.
The browser timed out while trying to connect to the specified site. The site may be experiencing high loads that are slowing it down, or network problems are preventing data from being received from it in a timely manner. If the site is likely to be busy, consider waiting a few moments before retrying the request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |